• Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
    • Természetesen leadhatod a rendelésedet regisztráció nélkül is, viszont a termékekről csak regisztrált felhasználók írhatnak értékelést, és közvetlenül csak regisztrált felhasználók tájékozódhatnak a weboldalon a rendelésük állapotáról.
  • Elfelejtettem a jelszavamat, most mi lesz?
    • A Fiókom oldalon kattints az “Elfelejtett jelszó?” feliratra. Itt, ha megadtad az e-mail címedet, vagy az általad regisztrált felhasználónevet, akkor érkezik egy rendszerüzenet a megadott e-mailre, melyben minden ehhez szükséges információt pontról-ponrtra megtalálsz. 🙂
  • És, ha egyik adatot sem tudom?
    • Ebben az esetben sajnos újra kell regisztrálnod. 🙁
  • Melyik a legjobb fizetési mód?
    • A webshopban banki átutalással vagy bankkártyával (SimplePay) tudsz fizetni. További információk a szállítási és fizetési információk oldalon.
  • Mit kell megadnom a közvetlen banki átutalásnál közleményben?
    • Minden esetben írd bele a közleménybe a rendelésszámodat, ez alapján tudjuk beazonosítani, hogy kihez tartozik a megrendelés!
  • Melyik szállítást ajánljátok?
  • Személyes találkozó alkalmával van lehetőségem a készletről pluszban vásárolni?
    • Kaposvári átvételi helyszínünk csak átvételipontként üzemel, így oda csak leadjuk a csomagokat és az esetek nagy részében átvétel során nem velünk találkoztok. Balatonbogláron minden esetben mi visszük ki nektek a csomagot, de sajnos jelenleg itt sincs lehetőség rá, hogy készletről vásároljatok pluszban. Mindennemű értékesítésünk kizárólag a weboldalunkon zajlik, amennyiben ez változik, azonnal jelezzük felétek!
  • Személyesen átvehetem a csomagomat?
    • Természetesen van rá lehetőség! Előre egyeztetett helyszínen és időpontban Kaposvár és Balatonboglár belterületein átveheted, ez esetben a szállítási költség ingyenes! A pontos helyet és időt e-mailben egyeztetjük!
  • Van lehetőség külföldi szállításra?
    • Jelenleg sajnos nem szállítunk külföldre.
  • Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
    • Első körben kérlek ellenőrizd, hogy helyes, működő email-címet adtál meg! (Az email-címet belépés után a fiókadataidnál szerkesztheted.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket), végső esetben pedig egyeztetés után kicseréljük azt egy másik, általad megadott, működő email-címre. Amennyiben mindent rendben találsz és mégsem kapod meg az e-mailt, utána nézünk, hogy nem-e nálunk akadt el a leveled.
  • Banki átutalással fizettem, de még nem kaptam visszaigazolást róla. Mi történhetett?
    • Ezt a fajta kifizetést manuálisan, mi magunk ellenőrizzük, így beletelhet némi időbe, hogy feldolgozzuk azt. Ha sürgős a csomagod, célszerű az azonnali fizetést alkalmazni a SimplePay rendszerén keresztül, mely biztonságos, és nálunk is azonnal megjelenik, hogy teljesült a kifizetés.
  • Mikor érkezik meg a csomagom?
    • Az aktuális feldolgozási időnket a Kosár oldalon megtalálod, ez átlagosan 6-10 munkanap. Amennyiben ez változik, vagyis később tudjuk csak feladni, minden esetben tájékoztatunk róla. A feldolgozási idő azt az időszakot jelenti, ami alatt összerakjuk a csomagodat, esetlegesen elkészítjük a nem készleten lévő termékeket, és átadjuk a futárszolgálatnak. Innentől indul a visszaszámlálás, Foxpost automata esetén átlagosan 1-3, házhoz szállítás eseten 2-4 munkanap az átlagos kiszállítási idő. Csúcsidőszakban (például ünnepekkor) tapasztalataink szerint ez az idő kitolódik, így erről érdemes tájékozódi a futárszolgálat weboldalán, vagy az általuk megadott telefonszámon. Fontos, hogy a futárszolgálatnak átadott csomagok esetén mi már nem tudunk tájékoztatást adni a csomagodról mindaddig, amíg a cég azt fel nem dolgozza a központi raktárában.
  • A mystery boxom mellé más terméket is tettem a kosaramba. Leadhatom így a rendelésemet?
    • Természetesen! Viszont azt vedd figyelembe, hogy az ilyen megrendeléseket egyben kezeljük, így minden darabot a box kiküldésével egyidőben fogsz megkapni. Ha előbb szeretnéd megkapni a többi terméket, kérjük, hogy külön add le a rendelésedet! A későbbiek folyamán ezeket a csomagokat már NEM tudjuk szétválasztani!
  • Írtam e-mailt, de még nem válaszoltatok! Miért?
    • Minden érdeklődő email-re 24 órán belül igyekszünk válaszolni. Ha mégsem reagáltunk az üzenetedre, csak egy dolog történhetett: nem kaptuk meg azt. Ez esetben kérlek, ismételten küldd el a levelet, de még biztosabb, ha a weboldalon található űrlapot használod!
  • Telefonon hívtalak titeket, de nem vettétek fel!
    • Kérjük, hogy a telefonos elérhetőségünket csak kimondottan fontos esetben, hétköznapokon délelőtt 10 és este 19 óra között használjátok! Amennyiben nem vesszük fel valami miatt, az első aktuális időpontban visszahívunk titeket, de ehhez az kell, hogy ne rejtett számról érkezzen a hívás!
  • Módosítani szeretnék a rendelésemen, de már megkaptam a visszaigazoló e-mailt! Mit tegyek?
    • A lehető legrövidebb időn belül írj nekünk levelet a handmadebyjulievscott@gmail.com címre, mivel a rendelések feldolgozása elég gyorsan történik. Írd meg a levélben a rendelésszámodat, és a módosítani kívánt adatokat. A módosítás megtörténtéről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.
  • Módosítani szeretnék a rendelésemen, de már átutaltam az árát!
    • A lehető leghamarabb írjál nekünk e-mailt, mert az összeg beérkezését követően a csomagod rövid időn belül feladásra kerül. A módosításról minden esetben írásos visszaigazolást küldünk. Kérjük, vedd figyelembe, hogy amennyiben a módosult rendelésed végösszege nem éri el a korábbit (tehát a már elutalt összeget), a különbözet visszautalásának költségét nem tudjuk helyetted átvállalni.
      Ha a csomagod feladása már a módosítási kérelem előtt megtörtént, úgy sajnos nem tudunk módosítani a rendeléseden! (Ebben az esetben az elállás jogával élhetsz, amelyről bővebben az ÁFSZ-ben olvashatsz).
  • Sérült/hibás terméket kaptam! Mi a teendő?
    • Amennyiben a terméked szállítás során megsérült, vagy bárminemű erre utaló nyomot találsz, esetleg más termék/hiányos termék lapul a csomagodban, kérjük, hogy az Elérhetőség menüpont alatt vedd fel velünk a kapcsolatot! Hamarosan megkeresünk e-mailben, ahol fotókat fogunk tőled kérni a hibáról! Célszerű, ha sérült doboz esetén videót készítesz a kibontásról, a mi munkánkat is segíted ezeknek a képi anyagoknak az eljuttatásával, hiszen a futárcég felé így tudjuk a legegyszerűbben bizonyítani, hogy nem nálad történt a hiba. Ebben az esetben minden mozzanatról tájékoztatunk! 🙂
  • Miért válasszak szójaviasz terméket?
    • Mindig imádtam a gyertyákat, de csak hosszú évek után jöttem rá, hogy nem véletlenül fáj a fejem minden használat után. Bár az isteni illat elbódít, sajnos a legtöbb áruházban forgalmazott gyertya paraffinból készül, és akármilyen hihetetlen, de ez az oly sokszor használt alapanyag rendkívül mérgező! Sajnos az alacsony ára miatt nagyon sokan döntenek a mai napig a paraffin gyertyák mellett, holott kártékony hatása már nagyon régóta ismert. A szójaviasz gyertyák paraffinból készült társaikkal ellentétben viszont igazoltan állatkísérletektől mentesek, környezetbarát, lebomló alapanyagból készülnek, GMO mentesek és ráadásul sokkal kevesebb korommal és füsttel égnek. Illatanyagaink prémium, 100% tisztaságú illat-, és illóolajat tartalmaznak, színezőanyag gyanánt pedig kimondottan szójaviasz színezésére alkalmas gyertyaszínezéket használunk. Gyertyáinkban fa-, és pamutkanócot találhatsz, díszítésként pedig kozmetikai csillámport és a természet adta terméseket használjuk fel.
  • Jégvirág-szerű képződmény jelent meg a gyertyámon. Megromlott?
    • Ezt a jelenséget angolul „frosting”-nak hívják és leginkább a hőingadozás miatt képződik a gyertyák oldalán, a színezett darabokon sajnos feltűnőbb a jelenség. Ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy megromlott volna a gyertyád, mi több, épp annak a jele, hogy 100%-os tisztaságú szójaviaszt tartasz a kezedben. Ezt a problémát csak úgy tudnánk megoldani, ha különböző kémiai anyagokat kevernénk a viaszhoz, ezt viszont egyáltalán nem preferáljuk. Ez a fajta elszíneződés a gyertyád minőségén nem változtat, mi több, egy-egy szépen kikristályosodott gyertya még szépen is tud mutatni! 🙂
  • Mennyi ideig használjak egy illatviaszt?
    • A normál méretű illatviaszainknál, melyeknek darabja körülbelül 3-5 gramm, átlagosan 2-3 darab fér egyszerre egy viaszmelegítőbe – ez egyébként egy nagyobb helyiséget gazdagon ellát az illatával. Ez az illatanyag mennyiség nagyjából 12-24 óráig tartja meg az illatát, de ha még ezután is érzed azt, nem muszáj kitakarítanod a melegítőd. Egy illatviasz használati ideje attól függ, hogy te mennyi ideig érzed, hogy betölti a teret.
  • Hogyan használjam helyesen a gyertyámat?
    • Ehhez tájékoztatót a Felhasználói tájékoztató oldalon találsz, vagy a gyertyáink kupakján található piktogrammokból tájékozódhatsz!
  • Hogyan tudom kitakarítani a viaszmelegítőt?
    • A legegyszerűbb módja, ha megvárod, hogy a benne lévő viasz teljesen megszilárduljon, majd alágyújtasz picit, és nagyjából 15-20 másodperc után megpróbálod az alulról felmelegedett viaszt kipattintani. Másik módja, hogy a teljesen felmelegedett viaszt papírzsebkendővel, vagy vattával felitatod. Ezután egy nedves törlőkendővel tisztára tudod törölni. Minden esetben óvatosan járj el, hisz a forró viaszmelegítő megégethet! A felolvadt viaszterméket semmi esetre se öntsd a csapba, mert a megszilárdult viasz a lefolyban dugulást okozhat!
  • Rácsöppent a ruhámra a viasz! Mit tegyek?
    • Ahogy az előző kérdésnél is említettük, a szójaviaszt nagyon könnyű kezelni, a textíliák nem isszák be magukba, így meleg, szappanos vízzel könnyedén kiszedhetjük belőlük. A natúr, színezés mentes szójaviasz nem hagy nyomot a textíliákon! Ezt tapasztalatból mondhatom. 🙂
  • Hogyan tisztítsam ki a kiürült üvegeimet?
    • A legideálisabb választás a meleg, szappanos víz. Elég, ha szépen elmosogatod vele, és már használhatod is arra a kiürült üveget, amire csak szeretnéd! 🙂